17.10.2024
LymphaTouch on manuaalisen terapian laite, joka voi tuoda lisää ulottuvuuksia päivittäiseen työhön. Tässä on viisi vinkkiä, joiden avulla voit varmistaa onnistuneen koekäytön:
Ennen koekäyttöä
1. Selkeä käyttötarkoitus
Ennen koekäyttöä, on tärkeää selvittää, mihin käyttötarkoitukseen LymphaTouch ensisijaisesti tulisi käyttöön. Onko tavoitteena esimerkiksi turvotuksen vähentäminen, arpikudoksen hoito, faskiakäsittely vai kipuasiakkaiden hoito? Etsitkö kenties ratkaisua vähentämään käsiin kohdistuvaa kuormitusta? Koekäyttöö kuuluu lyhyt, 15 minuutin, tapaaminen, jossa syvennytään tarkemmin laitteeseen, ja miten laite sopisi juuri sinun asiakkaillesi.

2. Oikea ajankohta
Suunnittele koekäytön ajankohta, jolloin sinulla tai tiimilläsi on riittävästi aikaa ja resursseja opetella laitteen käyttöä. Vältä kiireisiä aikoja tai tilanteita, joilloin on useampi projekti samanaikaisesti päällä. Voit esimerkiksi sopia koekäytön ajankohta ennakkoon, jolloin sinulla on varmasti kalenterissa tilaa.
Koekäyttö alkaa aina noin tunnin mittaisella perehdytyksellä kliinisen asiantuntijamme kanssa. Varmista, että kaikki mahdolliset käyttäjät pääsevät mukaan koulutukseen. Suosittelemme, että varaat aikaa myös laitteen testaamiseen itseesi, läheisiisi ja kollegoisihi, jotta tunnet alipaineen vaikutukset ja osaat vastata asiakkaiden kysymyksiin.
3. Markkinointi
Ennen koekäyttöä ja sen aikana on tärkeää tiedottaa asiakkaille uudesta laitteesta ja sen hyödyistä. Voit käyttää sosiaalista mediaa, uutiskirjeitä tai omia verkkosivuja tiedottaaksesi koekäytöstä ja herättääksesi kiinnostuksen. Hyvä markkinointi voi houkutella uusia asiakkaita ja lisätä nykyisten asiakkaiden kiinnostusta uusiin hoitomuotoihin. Tarjoamme kuvapankin LymphaTouch- koekäytön markkinointiin ja LymphaTouch-esitteet toimipisteellesi.
Koekäytön aikana
4. Ota laite rohkeasti käyttöön
Laitteen vasta-aiheet perustuvat manuaaliseen käsittelyyn ja lymfaterapiaan, sekä laitteen valittavat yksilölliset asetukset mahdollistavat sopivan hoidon lähes kaikille asiakkaille. Järjestä Pop-up- hoitoja, joissa sinä tai tiimisi sekä asiakkaat pääsevät kokeilemaan LymphaTouch-hoitoja matalalla kynnyksellä. Pop-up-hoidot voivat myös toimia hyvänä markkinointi keinona, ja lisätä asiakkaiden kiinnostustaan jatkohoitoihin.
Mikäli joku hoitoaihe, hoidon sopivuus tai muu asia laitteen käytöstä jää mietityttämään, kliininen asiantuntijamme auttaa laitteen käyttöönotossa.
5. Asiakaspalaute
Pyydä asiakkailta palautetta hoitojen tai hoitojakson jälkeen. Tämä auttaa sinua saamaan kattavan kuvan laitteen hyödyistä ja sopivuudesta omaan käyttöösi. Asiakaspalautteet ovat arvokkaita, sillä ne voivat paljastaa laitteen käytön vahvuudet ja mahdolliset kehityskohteet. Lisäksi positiivisia palautteita voi käyttää markkinoinnissa, mikä voi houkutella uusia asiakkaita.

Varaa LymphaTouch- esittely
Tarjoamme asiakkaillemme kahden viikon maksuttoman koekäytön esittelyn jälkeen. Testaa rauhassa LymphaTouch-laitetta 14 päivän ajan.